În conformitate cu articolul 7 din Regulamentul de Funcţionare a Comisiilor de Expertiză Medico-Militară, militarii care se vor prezenta în vederea stabilirii aptitudinii sau inaptitudinii vor avea asupra lor următoarele documente:
- Bilet de trimitere de la medicul de familie.
- Adeverinţă de salariat/ cupon de pensie.
- Copie C.I.
- Card de sănătate.
- Copie după documentele medicale care să susţină şi să concluzioneze diagnosticele, puse în ordine cronologică de la ultima internare la prima internare.
- Proces verbal de unitate, foaia cu zilele absente de la program pe motiv de boală pentru ultimele 12/ 24 de luni; fişa de identificare a factorilor de risc şi adeverinţa medicală cu antecedentele patologice personale în cazul în care medicul de familie nu este medicul de unitate.
- Pentru afecţiunile psihice: Nota de relaţie (caracterizare) şi copie după ultimul raport de evaluare psihologică.
- Pentru afecţiunile neoplazice: Buletinul anatomopatologic (histiopatologic).
- Pentru afecţiunile care impun încadrarea în tipul de aptitudine „apt conform fişei postului” se va prezenta extras din fişa portului cu caracter neclasificat.
- Pentru accidentele de muncă: Procesul verbal de cercetare a accidentului de muncă şi FIAM-ul.
- Formularul BP2 în caz de boală contactată în timpul şi din cauza îndeplinirii serviciului militar.
Prezentarea la Comisia de Expertiză Medico-Militară se va face în baza unei programări la numerele de telefon 0237/216400 sau 0372/346000 interior 1514, între orele 14.00 si 15.00.